En we gaan nog niet naar huis, nog langer niet... - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Loes - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis, nog langer niet... - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Loes - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis, nog langer niet...

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

28 Juli 2017 | Verenigde Staten, Berkeley

YEAHHHHHHHHHHH!

Na lang in spanning te hebben gezeten (hebben geen nagels meer over) is het dan eindelijk officieel:D we mogen nog twee jaar in Berkeley blijven Yeahhhhhhhhhhhhh! Het had wat voeten in aarde maar nu super blij dat het eindelijk gelukt is!

Natuurlijk hebben we sinds het laatste verslag niet stilgezeten maar hebben we ook nog leuke dingen gedaan;

Onze lieve Passat (en Arie;) heeft ons naar maar liefst drie nieuwe Staten (Texas, New Mexico en Colorado) en 13 nieuwe National Parks gebracht (en dit keer zonder dat we de towing company hoefden te bellen:).

Ik heb sinds februari een nieuwe baan als leerkracht assistent (op invalsbasis) bij een Montessori Preschool. Erg leerzaam en super lieve collega's en kids. De aanpak is niet helemaal mijn ding, dus prima dat het op invalsbasis is. De komende drie maanden mag ik echter niet werken aangezien mijn werkvergunning binnenkort verloopt. Maar ik denk dat ik me wel vermaak:D:D:D

Arie nog steeds druk druk druk, maar tussen het werken door genoeg tijd voor leuke dingen!

Geen uitgebreid verslag, maar nu zijn jullie iig weer op de hoogte van de huidige stand van zaken:)

Dikke kus

• 28 Juli 2017 - 08:19

Aukje:

Lieve luitjes,
    Eindelijk het goede nieuws!
    Super dat jullie het mogen verlengen!!!!
    Jammer dat jullie trip naar NL niet doorging!
    Nog heel veel plezier met alles wat jullie nog gaan ondernemen!!
    Dikke kus voor allebei!!!!

• 28 Juli 2017 - 11:57

Joyce:

Wat n goed nieuws loes! Eindelijk duidelijkheid. Nu kunnen jullie verder met plannen maken! Top. Geniet ervan

• 28 Juli 2017 - 12:42

Karin (en Kiki):

Hallooo!
    Wat een goed nieuws! Eindelijk duidelijkheid.

Veel geluk de komende 3 jaar!

Groeten!

• 28 Juli 2017 - 19:22

Gonny Gosselaar:

Lieve Loes en Arie,
    Wat geweldig dat jullie nog in Amerika kunnen blijven!
    Een fijne tijd gewenst!
    hopelijk ontmoeten wij elkaar weer bij Hanneke en Gerrit.
    Liefs, Gonny en Kees.

• 28 Juli 2017 - 20:44

Hanneke:

Lieve Twee,

Eindelijk staat het zwart op wit, jullie kunnen je heerlijke tijd in Berkeley nog 2 jaar voortzetten.
    Geweldig.
    Dus nog langer genieten van jullie huisje, prachtige omgeving, mooie reizen maken, Loes, Crea Bea Idea met vriendinnen en Arie, nieuwe "ontdekkingen" doen op werk gebied.
    Maak er weer een mooie tijd van. Je weet nu, 2 jaar, het vliegt voorbij.
    Dikke knuffel, "mams en moeders".

• 30 Juli 2017 - 12:33

Ab En Petra Rijks:

Hallo Loes en Arie ,

Nou dit is zeker goed nieuws , voor de komende twee jaar kunnen jullie weer vooruit.
    Geniet van het prachtige land en van alles wat jullie gaan ondernemen.
    Vanuit een regenachtig Roden , heel veel groetjes en liefs.

Ab en Petra

• 30 Juli 2017 - 16:48

Elly:

Proficiat met dit leuke nieuws. Ik vind t leuk je belevenissen te volgen ;-) ga gewoon door met genieten !